Khamis, 11 Jun 2009

KONVO


Maka pada 010609 'terijazah' la aku ngn member2 lain heheh penat la...dpt sidang 10 sebelah ptg.. ramai la graduan... aku awal lg no 28 nak tunggu abes, MasyaAllah berasap kerusi...tp best la.. bertolak awal pg dr ipoh dlm 8.30 sampai dlm kol 11.30..
itu pun masa sampai kt depan PTAR org dh ramai, jubah x pakai lg... rupanye dah nak beratur... nasib ada member tolong...thanks my frenz..hehe yg bestnye ada kugiran mula2 pelik tp lelama enjoy huhuhu kat umah mak der tanyer UiTM konvo de gamelan ke??? (sbb akak aku UIA main gamelan dulu) spontan aku jwb, x la ada joget lambak hahah sekali btol2 maa hehehe abes dlm kol 6... kelam kabut nak tgkp pic.. aku x sempat nak tgkp byk2...dpt 4 keping je huhuhu sbb nak cepat balek ipoh... sedih wooo....member lain pon camtu... tp esoknye aku dtg balek shah alam...nak amek gamba konvo yg dh siap pastu apa lagi, pinjam jubah sarah melaram la heheh konon2 hrtu grad ktorang hahaha(pic kat atas ni eksen je, sorry sarah, atie jd model jap hehehe)

2 ulasan:

  1. comelnya model...heheheh
    apa model tu buat?nmpk pelikk r...heheheh...
    alahai klu la ada joket lambak time tan sri tu bg sijil2..heheheh..atie org "patama" nk eksen joget lambak..hehehe.(sakit punggung....lama kebanor duk kat dlm dewan tu..heheheh...ain nk join x?)
    perasan x ada lagu mas mona...huhuhu..mas atie n mas ain xde ke org nk jadik kan lagu?hikhikhik...

    BalasPadam
  2. wawawa... gambar atie ngn sarah, gambar ain mana? thanx for the camera, ehehe

    BalasPadam