Khamis, 14 Julai 2016

Gua Tempurung (030116)


Repost #throwback

Kami keluar awal pagi menghala ke Kampar utk redah gua. Niat asal hanya bersantai lenggang kangkung untuk guna route 1 atau 2.. Rezeki tiada sebab semua route tutup untuk safety audit kecuali route 4.

Makanya kami join group lain yg dah booking utk route 4. 3jam kami randuk air, naik turun tangga, merangkak, lalu laluan tikus, sliding, tanpa apa2 persiapan. Merasalah jadi buta sekejap..

Selain teroka stalag2 yg ada dlm gua, tgk kelawar, dapat juga info rupanya gua tempurung pernah jadi tmpt lombong bijih dan juga markas komunis... Bersepah2 wang kertas yang ditinggalkan..

Tapi wang kertas produksi Hong Kong 2-3 hari lepas buat shooting hahahaha

Keluar gua, kami menapak lebih kurang 30minit ke bawah jambatan lebuhraya untuk tunggu kenderaan menjemput pulang..

Dari jauh igtkan ada van, rupanya naik belakang lori lah kami.. Merasalah perasaan lembu korban..
Ini cerita jalan2 pertama kami bagi tahun 2016.. Jumpa lagi ye kawan-kawan untuk projek seterusnya..


p/s: kredit gambar: syapi.. Posing semua ye utk album baru hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan