Selasa, 10 Julai 2012

Rabak..

Bulan ni memang rabak aku.. adoyai.. service keta kecik itu, bayar extra untuk keta kecik tu gara2 aku parking keta cam haram.. huhu melayang dekat 4 rat ^^.. calar jiwa tengok bumper keta lerai oho.. padan muka aku.. baru je bank-in duet untuk trip, kena pinjam sat.. uhu.. pastu gatai2 lak diri ini ada hati gi order buku dgn sarah,.. pastu saja je Pos Malaysia nak bankrupt kan aku.. kuar lak isu setem matawang plg mahal.. m/sheet set pun dah rm30, plus setem set rm4.80, tu blm fdc lagi dgn setem saja rm5.50, blm lagi fdc dgn m/sheet lagi.. money come to me lah, dpt rezeki terpijak best ni.. tapi ada ke sape nak derma? hoho kena tabah lah wahai hati.. trip lagi 4 bulan, bb live bln 10, my YB "oppa" nampak gaya saya tak dapat jumpa kamu lah ye dat time.. ada perkara yg lebih penting dari kamu untuk saya buat.. tapi takpe nanti saya jumpa kamu lagi kita dating makan kimchi hahahaha otak dah gila~

p/s: al-Fatihah untuk arwah pakcik Baharuddin abah kepada Huda Horvejkul yang telah kembali kepada penciptaNya pada Khamis lepas.. Takziah dan tabah buat Huda sekeluarga~~

3 ulasan:

  1. wah...ain..nice blog..lebih suci..ehehe.. thanks visit blog kite..

    BalasPadam
  2. hahaha lama tak dgr khabar fiza.. hope baek2 aja ye..

    BalasPadam
    Balasan
    1. cam ni lah ain.. perkembangan leh refer kat medium FB atau blog.. kan..ain pun..kurus je..sama cam dulu..hehe

      Padam