Rabu, 13 Mac 2013

Koleksi buku pt2

2 Minggu lepas...
rembat naskah-naskah ini...
library aku buat pameran...
aku beli dengan PGN media...
dalam 2 tahun ini aku kategorikan diri aku
bibliomania... 
beli tapi tak baca...
asal beli hati aku bahagia... hohoho
semangat tahun ini mahu habiskan semua...
gambatte kuadasai!! hwaiting!!
Semua dah masuk rak

Bumi Harapan aku beli dengan harga RM5.. what?? Yep 5 hinggit je maa.. huhuu Imam aku beli dgn harga RM23.. ada less

buku ni paling aku suka.. on da way to habiskan.. sblm ni dah beli Ada Apa Dengan Buku dan Buku Kekasih..  RM7 sahaja ya ^^

2 ulasan:

  1. salam ain..murah.. Ada Apa Dengan Buku dan Buku Kekasih mengisahkan tentang apa? cam best je..

    BalasPadam
  2. wassalam.. semua tentang buku fizah.. yg tulis tu lect faculty kita dulu.. tapi x tau beliau ngaja lagi or tak.. Shahrom T.M Sulaiman.. menarik gak sbb byk fakta and info psl buku, pembaca buku, kampung buku dan lain2..

    BalasPadam