Ahad, 13 Januari 2013

Happy new year!!!

Sambung pasal trip ke Jeju Seoul lepas... ni barang kenangan yang aku shopping untuk diri aku.. ada barang-barang lain.. banyak beli sebenarnya tapi untuk orang lain lah.. nasib aku tak suka shopping kalau tak patah bahu nak bawa.. :)
Kabang aka beg 10,000 won = RM30 beli dekat Insadong.. 
Nature Republic 22,000won, stoking 2,000won beli dekat Myeongdong,  key-chain 10,000won sekotak,  beg  kecil 4,500won beli dekat Insadong
T-shirt 25,000won beli dekat Namdaemun Market


Oh! dah masuk tahun baru 2013

Moga tahun yang lebih bermakna buat aku...
Moga tahun yang lebih berjaya buat semua...

Tahun ni aku dah makin "muda"...
Tahun depan 2nd trip makin dekat...
Hwaiting untuk semua...
Gambatte kudasai untuk semua...
Chaiyo!! untuk semua...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan