Sabtu, 23 Mei 2009

MENGHITUNG HARI...

Menghitung hari untuk meraikan hari bahagia... (bukan mkn nasi myk ea hehe) kat bawah ni bukan gambar konvo aku la aku cilok je... bulan Mei ni merupakan hari bersejarah buat aku, atie, sarah, fiza, n kekawan classmate aku ngn semua budak2 uitm yg dah tamat belajo... ini merupakan konvokesyen uitm yg ke 70 dan aku dah tak sabar tunggu hari bersejarah tu... 26hb 5 ni dah start sidang yg 1st...aku kena sidang 10 tarikhnya 010609..giliran no 28 (masak aku nak tunggu sidang sampai abes)...
Konvo aku ni cam x best gak sbb along x dpt dtg gi kursus btn, tok snm plak gi penanti menanti pilihanraya hehe (hope ayh aku dpt dtg) so yg tggl mak ngn tok apis je...huh x bestnye... 31hb ni aku gi amek jubah esoknye terus konvo... hermm.. nasib badan la dpt sidang 10, so x bleh la amek gamba 1 family kt kedai sbb x cukup ahli... so nmpaknyer pulangkan lambat la jubah tu, denda pon denda la nak buat camne...janji gamba aku 1 family dpt tgkp....kenangan seumur hidup tu....
Al-kisah bila disebut perihal konvo maka intipati perbualan pun akn berkisar ttg persediaan serta majlis konvo tu nanti seperti dtg dgn siapa?bunga mahal tak??dh byr yuran??dan sebagainya..tp bukan itu yg aku nak sentuh tp aku nak citer psl baju konvo.... tp aku rasa nak tulis dlm entry lain huhuhu nnti aku citer apa yg aku dan atie nak pakai... adakah bajunya seperti dalam manikam kalbu karya faisal tehrani??? jadi tunggu la ea hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan